Genel Sekreter
-
Üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur.
-
Üniversite İdari Teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlar.
-
Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak; bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlar.
-
Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını, Üniversite’ye bağlı birimlere iletilmesini sağlar.
-
Üniversite idari yönetimin başıdır ve idari süreçleri yönetir.
Genel Sekreter Yardımcısı
-
Üniversitenin idari birimlerinin verimli, düzenli ve uyumlu çalışmasının sağlanmasında Genel Sekretere yardımcı olur.
-
Genel Sekreterliğe vekaletinde, Genel Sekreterin sorumlu olduğu diğer hizmetlerin yerine getirilmesini sağlar.
-
Kanun, tüzük ve yönetmelikler çerçevesinde Genel sekreterin vereceği diğer görevleri yapar ve yaptırır.
-
Genel Sekreter ile Genel Sekreterliğe bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlar.