Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Genel Bilgiler

Genel Bilgiler

Ahi Evran Üniversitesi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Üniversitemizin kuruluşuyla birlikte, 01.03.2006 tarih ve 5467 Sayılı Kanunla kurulmuştur.

07.10.1983 tarih ve 124 Sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname’nin 31. Maddesi gereğince Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının görevleri şunlardır:

- Öğrencilerin yeni kayıt, kabul ve ders durumları ile ilgili gerekli işleri yapmak,

- Mezuniyet, kimlik, burs, mezunların izlenmesi işlemlerini yürütmek,

- Verilecek diğer benzeri görevleri yerine getirmek.

Yukarıda belirtilen görevler kapsamında başkanlığımızda eğitime yardımcı hizmetler üretilmektedir. Bu hizmetten öncelikle öğrenciler, akademik ve idari personel, öğrencilerin birinci dereceden yakınları, kamu kurum ve kuruluşları yararlanmaktadır.