Personel Daire Başkanlığı

İdari İşler Şb. Md.

İdari İşler Şb. Md.

İDARİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

GÖREV YETKİLERİ

       

  • İdari personelin ilgili mevzuatlar uyarınca açıktan, naklen veya unvan değişikliği atama işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  • İdari personelin ayrılma (nakil nedeniyle ilişik kesilmesi vb.) işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  • İdari Personel 13/b-4 görevlendirme işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  • Birimlerin idari personel taleplerinin takibinin yapılmasını ve karşılanmasının sağlanmasını takip etmek,
  • İdari personele ilişkin kadro işlemlerinin takibini yapmak,
  • Başkanlık personelinin maaş işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
  • Jüri ödemeleri, tahakkuk işlemleri, taşınır işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  • Yapılan işlemlerin HİTAP’a aktarılmasını sağlamak,
  • Konusuna ilişkin mevzuat ve yönetmeliklerdeki değişiklikleri takip etmek,
  • Verilecek benzeri görevleri yürütmek.
  • Görevlerinden dolayı Daire Başkanına karşı sorumludur.

       » GT-163 İdari İsleri Şube Müdürü

 İLGİLİ MEVZUATLAR

  • 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
  • 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu
  • 2828 Sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu
  • 3713 Sayılı Terörle Mücadele Kanunu
  • 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
  • 2 Sayılı Genel Kadro ve Usulü Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi
  • Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname (No 124)
  • Yükseköğretim üst kuruluşları ile yükseköğretim kurumları personeli Görevde yükselme ve unvan değişikliği yönetmeliği