Haberler

Haberler

Birim Ve Bölüm Elçileri Kalite Mezuniyet Töreninde Buluştu

Birim Ve Bölüm Elçileri Kalite Mezuniyet Töreninde Buluştu

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’nde eğitim-öğretim süresince sınıf, bölüm ve birimlerde “Öğrenci Kalite Elçisi” olarak görev yapan ve mezuniyet aşamasına gelen öğrenciler için teşekkür belgesi töreni düzenlendi.

Program, Üniversitemiz Kalite Yönetim Koordinatörü Prof. Dr. Hüseyin Şimşek, Rektör Danışmanı ve Kalite Yönetim Koordinatörü Yardımcısı Ekrem Öztürk, Öğrenci Kalite Elçileri programından sorumlu akademisyen Dr. Öğr. Üyesi Songül ERYAŞAR ve Eğitim Fakültesi öğrenci kalite elçilerinden sorumlu akademisyen Prof. Dr. Özlem AFACAN ile birim öğrenci kalite elçileri akademik sorumluları, öğrenciler ve ailelerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Programda konuşan Öğrenci Kalite Elçilerinden Genç Kalite Topluluğu Başkanı Yunus Emre DEMİRASLAN, Öğrenci Kalite Elçileri Programı’nın öğrencilere önemli katkılar sağladığını belirterek, öğrencilerin kalite yönetim sistemleri hakkında bilgi sahibi olduklarını ve karar alma süreçlerine katılımlarının teşvik edildiğini vurguladı. 

Ardından söz alan Öğrenci Kalite Elçilerinden sorumlu akademisyen Dr. Öğr. Üyesi Songül ERYAŞAR, bir yıl boyunca yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verdi. Kalite Yönetim Koordinatörlüğü ve üst yönetimin bu sürece sahip çıkmasının büyük önem taşıdığını vurgulayan Eryaşar, desteklerinden dolayı tüm paydaşlara teşekkür ederek öğrencilere mezuniyet sonrası yaşamlarında başarılar diledi.

Üniversitemiz Kalite Yönetim Koordinatörü Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK konuşmasında, kaliteye verdikleri önemin altını çizdi. Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’nin kalite anlayışında diğer üniversitelerden farklı ve öncü bir yaklaşım sergilediğini belirterek öğrencilerin kalite çalışmalarına aktif olarak katılmalarının bu başarının temel unsurlarından biri olduğunu ifade etti. Kalite süreçlerine liderlik etmekten memnuniyet duyduğunu belirten Kalite Yönetim Koordinatörü Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK, öğrencilere teşekkür ederek mezuniyet sonrası hayatlarında başarılar diledi.

Konuşmaların ardından teşekkür belgesi törenine geçildi. Üniversitemiz Kalite Yönetim Koordinatörü Prof. Dr. Hüseyin Şimşek, Rektör Danışmanı ve Kalite Yönetim Koordinatörü Yardımcısı Ekrem Öztürk, Öğrenci Kalite Elçileri programından sorumlu akademisyen Dr. Öğr. Üyesi Songül ERYAŞAR öğrenci kalite elçilerine teşekkür belgelerini verdiler. Ayrıca Dr. Öğr. Üyesi Songül ERYAŞAR Genç Kalite Topluluğu faaliyetlerine büyük emek Merkez Fikir Ekibini temsilen Topluluk Başkanı Yunus Emre DEMİRASLAN ve Topluluk Üyeleri Abdullah TATAR ve Berfin GENÇ'e gösterdikleri emek, çaba ve ayırdıkları zaman için teşekkür ederek plaket takdiminde bulundu. Program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

10.06.2026 16:39 || 10 kez okundu.