Kalite Yönetim Koordinatörlüğü

Yazılım Geliştirme Destek Ofisi (YGDO)

Yazılım Geliştirme Destek Ofisi (YGDO)

Yazılım Geliştirme Destek Ofisi (YGDO)

Madde 12- (1) Üniversitenin yönetim kalite güvence sistemi kapsamında ihtiyaç duyulan yazılımların geliştirilmesi ve teknik açıdan sağlıklı biçimde çalışmasını sağlamak amacıyla en az beş kişiden oluşan Yazılım Geliştirme Destek Ofisi (KYDO) oluşturulur. Yazılım Geliştirme Destek Ofisi başkanı ve üyeleri Kalite Yönetim Koordinatörünün önerisi üzerine Rektör tarafından üç (3) yıllığına görevlendirilir. Ofis başkanı ve üyeleri Koordinatöre bağlı olarak görev yapar.

Yazılım Geliştirme Destek Ofisinin Görevleri

Madde 13- (1) Yazılım Geliştirme Destek Ofisinin görevleri şunlardır:

a) Yazılım Geliştirme ve Entegrasyon: Üniversitenin iç kalite güvence sistemlerinde ihtiyaç duyulan yazılımları geliştirmek ve mevcut yazılımlara dahil edilecek yeni uygulamalara, menülere ve diğer işlevlere ilişkin teknik hazırlıkları yapmak ve geliştirilecek modülleri/uygulamaları entegre etmek.

b) Uygulamaların Sorunsuz Çalışmasını Sağlamak: Üniversitede uygulanmakta olan Kalite Yönetim Sistemi yazılımlarının teknik açıdan sorunsuz biçimde çalışmasını sağlamak.

c) Teknik Sorunları Çözmek: Birimlerin ve yetkili kişilerin Kalite Yönetim Sistemini yazılımlarını kullanma konusundaki teknik sorunlarını çözmek.

ç) Kalite Yönetim Sistemleri ile İlgili Çalışmalar: Yeni uygulamaya geçilecek yönetim sistemleri ile ilgili çalışmalar yapmak ve uygulamaları Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemine dahil etmek.

d) Öneri İletme: Kalite yönetim sistemi yazılımlarına ilişkin önerileri Kalite Yönetim Koordinatörlüğüne iletmek.

e) Güncelleme Yapma: Kalite Yönetim Koordinatörlüğü Destek Biriminden gelen istek ve önerilere yönelik güncellemeleri yapmak.

f) Diğer Görevleri Yerine Getirmek: Kalite Yönetim Koordinatörlüğünün vereceği diğer görevleri yerine getirmek.