Kalite Yönetim Koordinatörlüğü

İdari Destek Birimi (İDB)

İdari Destek Birimi (İDB)

İdari Destek Birimi (İDB)

Madde 10- (1) Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından verilen görevlerini yürütmek, gerekli yazışmaları yapmak, birimler arasında iletişimi sağlamak amacıyla akademik ve idari personelden oluşan en az üç (3) kişilik İdari Destek Birimi oluşturulur. İdari Destek Birimi, Kalite Yönetim Koordinatörünün önerisi üzerine Rektör tarafından görevlendirilir.

İdari Destek Biriminin Görevleri

Madde 11- (1) İdari Destek Biriminin görevleri şunlardır:

a) Yazışmaları Yapmak: Kalite Yönetim Koordinatörlüğü bünyesinde gerekli yazışmaları yapmak,

b) İletişimi Sağlamak: Kalite Yönetim Koordinatörlüğü ile birimler arasındaki iletişimi sağlamak, bilgi akışını koordine etmek,

c) Bilgilendirme ve Kullanıma Destek Sağlamak: Birimlere kalite yönetim sistemi uygulamaları/yazılımları konusunda bilgi ve kullanım desteği sağlamak,

ç) Danışmanlık: Üniversitenin kalite yönetim süreçleri konusunda birimlere danışmanlık yapmak,

d) Geliştirme Önerilerini İletmek: Kalite yönetim sistemi uygulamalarına yönelik paydaşlardan gelen istekleri, önerileri ve şikâyetleri değerlendirerek Yazılım Geliştirme Destek Birimine iletmek ve takibini yapmak,

e) Yetki Tanımlama: Birimlerin, Kalite Yönetim Sistemi (BKYS) kullanımına ilişkin yetkilendirme konusundaki taleplerini değerlendirmek ve gerçekleştirmek,

f) Dokümantasyon İşlemleri: Üniversite tarafından yeni üretilen ve revize edilen dokümanların incelenmesini yapmak ve onaylanması işlemlerini gerçekleştirmek,

g) Memnuniyet Yönetimi Sistemi Yönlendirme: Memnuniyet yönetim sistemi kapsamında gelen bildirimleri ilgili birimlere yönlendirmek ve takibini yapmak,

ğ) Anket ve Ölçek Koordinasyonu: Üniversitenin kalite yönetim süreçlerinde uyguladığı anket, ölçek ve değerlendirme uygulamalarının koordinasyonunu sağlamak,

h) Toplantı ve Eğitim Koordinasyonu: Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen toplantıların ve eğitim faaliyetlerinin koordinasyonunu yapmak,

ı) Belgelendirme ve Değerlendirme Süreçleri Koordinasyonu: Kalite Yönetim Sistemlerinin Belgelendirme süreçleri ile iç ve dış değerlendirme süreçlerinde gerekli yazışmaları yapmak ve koordinasyonu sağlamak,

i) Sekretarya Görevler: Kalite komisyonu ve diğer komisyonların sekretaryasını yürütmek,

j) Diğer Görevlerin Yürütülmesi: Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından verilen diğer görevleri yürütmek.